Terug naar overzicht
5 sep. 2021 - Aankondiging van een gegunde opdracht

Europese aanbesteding voor de levering van ICT hardware/middelen t.b.v. Stichting Openbaar Onderwijs Groep Groningen (O2G2).

Stichting Openbaar Onderwijs Groningen
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Het doel van deze aanbesteding is: - het afsluiten van een (raam)overeenkomst met één (1) opdrachtnemer voor een periode van twee (2) jaar, met een optie tot verlenging voor een periode van maximaal twee (2) maal één (1) jaar. De keuze tot het al dan niet verlengen van de (raam)overeenkomst berust uitsluitend bij O2G2 als Opdrachtgever. De beoogde datum van ingang van de (Raam)overeenkomst is 1 juli 2021 en eindigt van rechtswege op 1 juli 2023 tenzij de opdrachtgever kiest voor optionele verlenging(en). Maximale looptijd van de (Raam)overeenkomst, inclusief optionele verlengingen, bedraagt vier (4) jaar. De beoogde datum van ingang kan, indien opdrachtgever dit noodzakelijk acht, met één of enkele maanden, aangepast worden naar een latere datum, waarbij de einddatum navenant wordt aangepast.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
computeruitrusting, Laptops, Tablets
Hoofdopdracht (CPV-code)
30200000-1 Computeruitrusting en -benodigdheden
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
30213000-5 Personal computers
30231300-0 Beeldschermen
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
Overig Groningen (NL115)
TenderNed-kenmerk
300401
Referentienummer
D.CON-21000076
PB/S nummer
2021/S 174-453872
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
1 jul. 2021
Voltooiing opdracht
1 jul. 2025
Sluitingsdatum
15 apr. 2021, 14:00

Gerelateerde publicaties

  • 5 sep. 2021
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 10 feb. 2021
    Aankondiging van een opdracht