Terug naar overzicht
9 jul. 2021 - Marktconsultatie

marktconsultatie Beveiligingscamera's op straat

Gemeente Schiedam
Omschrijving
Op dit moment wordt op 28 locaties gebruikt gemaakt van camera's om beelden te ontsluiten op twee uitkijklocaties. Deze locaties zijn bij Toezicht en Handhaving en op het politiebureau aan het Bijdorpplein. Tevens worden de beelden gedurende 28 dagen opgeslagen (de wettelijke termijn). De huidige inrichting van het systeem is deels verouderd en functioneert niet meer naar de wens van de gebruikers (zie 3.1). Toezicht en Handhaving is voornemens een traject te starten om de huidige voorzieningen te vervangen door een oplossing die aansluit bij de laatste stand van de technologie en gedurende een periode van 5 jaar blijft functioneren. Daarbij wenst Toezicht en Handhaving volledig ontzorgt te worden wat betreft de inrichting en het in stand houden van de faciliteiten. De afdeling Toezicht en Handhaving wenst één leverancier te selecteren die de gewenste omgeving gaat inrichten en gedurende 5 jaar verantwoordelijk is voor het functioneren van het geleverde.

Details

Type opdracht
Diensten
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
71330000-0 Diverse technische dienstverlening
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
71330000-0 Diverse technische dienstverlening
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
320653
Referentienummer
-
PB/S nummer
2021/S 132-350984
Europees of nationaal
Europees

Planning

Sluitingsdatum marktconsultatie
-

Gerelateerde publicaties

Geen