Terug naar overzicht
9 jul. 2021 - Aankondiging van een gegunde opdracht

Integrale digitale ITB software-oplossing voor het proces van Inkoopbehoefte tot en met Betalen

Gemeente Breda
Omschrijving
Aanbesteding conform de Europese openbare procedure om tot een overeenkomst te komen voor de levering, implementatie, hosting en beheer van een applicatie voor een "Integrale digitale ITB software-oplossing voor het proces van Inkoopbehoefte tot en met Betalen". Doel van de aanbesteding: Ten behoeve van het realiseren van de doelstellingen van dit project gaat de gemeente Breda over tot de implementatie van software ter ondersteuning van het ITB-proces, met Q3 2021 als beoogde datum voor het operationeel zijn van de oplossing. Het doel van deze aanbesteding is het sluiten van een overeenkomst met 1 leverancier voor het leveren, implementeren en onderhouden van software ter ondersteuning van het ITB proces voor een vast termijn van 4 jaar en mogelijkheid tot verlenging van maximaal 6 x 1 jaar.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
72000000-5 IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
48440000-4 Software voor financiële analyse en boekhouding
48812000-3 Financiële-informatiesystemen
48920000-3 Kantoorautomatiseringssoftware
72260000-5 Diensten in verband met software
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
284715
Referentienummer
157543
PB/S nummer
2021/S 132-351757
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

  • 9 jul. 2021
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 14 okt. 2020
    Aankondiging van een opdracht