Terug naar overzicht
30 mei 2021 - Aankondiging van een gegunde opdracht

Directievoering en toezicht nieuwbouw Districtskantoor Walcheren te Middelburg

Politie
Omschrijving
De onderhavige aanbestedingsprocedure vindt plaats conform het ARW 2016 en zal worden gevoerd als een Openbare procedure, als bedoeld in hoofdstuk 2 van het ARW 2016. Deze Opdracht omvat de directievoering en toezicht van het Werk alsmede inrichting van de nieuwbouw van het districtskantoor aan de Althornweg te Middelburg, inclusief terrein, nuts- en parkeervoorzieningen. Het districtskantoor zal gebouwd worden aan de Althoornweg 2 te Middelburg op een perceel van ca. 14.000 m2 groot. Het pand is ca. 7.000 m2 BVO groot, heeft 4 bouwlagen en een technische opbouw alsmede een uitgebreide parkeervoorziening. De start van de werkzaamheden vindt plaats medio april 2021. Het Werk zal op 15 november 2022 moeten worden opgeleverd en zal vanaf 5 januari 2023 in gebruik worden genomen. De werkzaamheden van de directievoerder/toezichthouder is tijdens de fysieke uitvoering van de bouw tot minimaal de opleveringsdatum een full-time (36 uur/ bouwwerkweek). In de aanloop en afbouw c.q. nazorg van he

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
71520000-9 Toezicht op uitvoering van de bouw
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
Zeeland (NL34)
TenderNed-kenmerk
314953
Referentienummer
-
PB/S nummer
2021/S 105-277363
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

Geen