Per 1 januari 2022 loopt de overeenkomst met de huidige leverancier voor de salarisdienstverlening en de levering van een HRM systeem af.
BNNVARA maakt al jaren gebruik van de personeels- en salarisdienstverlening van haar huidige leverancier, ADP. Hierbij wordt gewerkt met het HR Systeem Perman.
De huidige leverancier verzorgt de levering van het HR-systeem voor BNNVARA, waarmee (op hoofdlijnen):
- De expertgebruikers hun werkzaamheden kunnen uitvoeren
Deze aanbesteding moet leiden tot een nieuwe overeenkomst met één Inschrijver voor salarisdienstverlening en de gebruikersrechten voor een E-HRM systeem. De Inschrijver behoeft niet de eigenaar te zijn van het E-HRM systeem maar mag deze leveren via onderaannemers. Wanneer de gestelde eisen en/of wensen en/of ambities, nu of in de toekomst, daartoe aanleiding geven kunnen eventueel meerdere E-HRM systemen aangeboden worden waarbij de Inschrijver als ‘regisseur’ fungeert.