Terug naar overzicht
13 aug. 2020 - Aankondiging van een gegunde opdracht

Aanschaf en implementatie Stadspas gemeente Apeldoorn

Gemeente Apeldoorn, team Inkoop
Omschrijving
1. De opdracht 1.1. Aanleiding en kaders Opdrachtgever wil  voor in eerste instantie medewerkers, Minima, Mantelzorgers en Ondernemers de huidige (fysieke) Strippenkaart, Mantelzorgwaardering en Eindejaarsgeschenken van de opdrachtgever transformeren naar een Stadspas.    1.2. Definitie Stadspas De Stadspas is een waardedrager (pas, app, QR code, ..) waar waarde op kan worden gezet, die door Pashouders kan worden ingeleverd voor producten of diensten (veelal met korting) bij Ondernemers.   1.3. Opdrachtomschrijving Wij zoeken één Opdrachtnemer die de Stadspas voor de volgende regelingen en met bijbehorende functies kan realiseren, inrichten, implementeren en onderhouden.   Regelingen: Regelrecht regelingen;Mantelzorgwaardering;Eindejaarsgeschenken van de Opdrachtgever.   

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
72000000-5 IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
72000000-5 IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning
72232000-0 Ontwikkeling van software voor transactieverwerking en gebruikersspecifieke software
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
264836
Referentienummer
-
PB/S nummer
2020/S 159-388645
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

  • 13 aug. 2020
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 7 mei 2020
    Aankondiging van een opdracht