De gemeente Midden-Groningen zoekt ter ondersteuning van de inhuur van professionals 2 recruiters. Wat doe je als Recruiter? ? Je vult tijdelijke opdrachten in op allerlei vakgebieden binnen de gemeente via GroningenHuurtin (DAS); ? Je beheert de inhuurdesk van de gemeente Midden-Groningen en begeleidt het gehele inhuurproces van A tot Z; ? Je bent expert op het gebied van werving & selectie, inhuurpersoneel en de (aanbestedings-) wet- en regelgeving die daarbij komt kijken; ? Je treedt op als adviseur naar de organisatie: in samenwerking met de HR-adviseur adviseer en ondersteun jij de afdelingsmanagers om de juiste talenten op de juiste plek te krijgen. Hoe doe je dat? ? Als recruiter bepaal je samen met de manager/teamleider, de vacaturetekst en de weg die jullie inzetten om de juiste kandidaat te vinden en te binden; ? Jij bent in control als het gaat om de werving van nieuwe collega?s en managed het proces; ? Je zoekt (met behulp van de inhuurdesk of andere benodigde tools) naar het beste talent, zorgt dat er gesprekken worden georganiseerd en maakt ze enthousiast over werken voor de gemeente Midden-Groningen; ? Je beoordeeld CV?s en nodigt kandidaten uit; ? Je bent bekend met de inzet van social media bij werving en selectie.