Terug naar overzicht
6 mrt. 2019 - Aankondiging van een gegunde opdracht

Innovatiepartnerschap tbv optimalisatie van afvalinzamelingsprocessen in de gemeente Amsterdam

Gemeente Amsterdam, afdeling ICT
Aanmelden op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Het doel van deze aanbesteding is het inkopen en verder in partnerschap ontwikkelen van een ICT oplossing waarmee de afvalinzamelingsprocessen worden geoptimaliseerd. De gemeente Amsterdam beoogt een Systeem waarmee met behulp van onder andere data en vulgraadmeters een betrouwbare voorspelling wordt gedaan over de vulgraad van de afvalcontainer en met behulp van een planningsalgoritme iedere dag een optimale transportplanning wordt samengesteld.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Innovatiepartnerschap
Trefwoorden
route optimalisatie, afvalinzameling, integratie IT componenten, software ontwikkeling en-beheer, artificial intelligence
Hoofdopdracht (CPV-code)
48000000-8 Software en informatiesystemen
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
38112100-4 Wereldwijd navigatie- en plaatsbepalingssysteem (gps of dergelijke)
44613800-8 Containers voor afvalmateriaal
72000000-5 IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning
90500000-2 Diensten op het gebied van vuilnis en afval
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
Groot-Amsterdam (NL32B)
TenderNed-kenmerk
174869
Referentienummer
AICT-2017-0003
PB/S nummer
2019/S 047-108411
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
12 jul. 2018, 14:00

Gerelateerde publicaties

  • 6 mrt. 2019
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 17 mei 2018
    Aankondiging van een opdracht